BLOG

Hasznos tartalmak marketing, IT és AI automatizálás témákban

2025-01-21
Remarketing Célközönségek létrehozása a Facebook-on

A Facebook hirdetési platformja számos lehetőséget kínál a remarketing célközönségek létrehozására és felhasználására, amelyek segítségével hatékonyabban érhetjük el a potenciális ügyfeleinket. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk, milyen típusú remarketing célközönségeket hozhatunk létre, ezek miért hasznosak, és hogyan használhatjuk őket a hirdetési stratégiánkban. A Remarketing Célközönségek Típusai 1. A Weboldal Látogatói Létrehozás: Ezt a célközönséget azokból az […]

2025-01-03
Hogyan Maximalizáld a Lead Gen Kampányod Hatékonyságát?

A lead generáló kampányok tervezése és végrehajtása során számos fontos tényezőt kell figyelembe venni, hogy a hirdetések hatékonyan működjenek. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb információkat. Bevezető: Lead Gen Kampányok - hatékony módszerek az érdeklődők gyűjtésére A lead gen kampányoknak két fő formája létezik. Az egyik az instant form opció, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, […]

2024-12-10
A weboldal fejlesztés előtti lépések

A weboldal fejlesztése izgalmas és kihívásokkal teli folyamat, amely számos lépést igényel, mielőtt a tényleges kódolás megkezdődne. Az alábbiakban bemutatjuk a legfontosabb lépéseket, amelyeket érdemes követni a sikeres fejlesztés érdekében. 1. Ötletelés Az első lépés az ötletelés. Gondold át, milyen funkciókat szeretnél beépíteni a weboldalba, és hogyan szolgálják ezek a felhasználók igényeit. Kérdezd meg magadtól, […]

2024-11-27
Influencer Marketing: Stratégiai Megközelítés és az Eredményei

A digitális marketing során az egyik népszerű stratégia az influencerek bevonása a tartalmak létrehozásába, amelyeket hirdetésekként is lehet hasznosítani.

2024-11-18
Instagram Specifikus Videó Stratégia és Büdzsé ajánlás

Az Instagram az utóbbi években a vizuális tartalmak királyává vált, és a videók szerepe a platformon egyre fontosabbá válik. Ezért fontos, hogy Instagram specifikus stratégiával is rendelkezzünk.

2024-11-11
Black Friday Kampányok: Klasszikus Megközelítés vs. Alternatív Stratégia

A Black Friday az év egyik legnagyobb vásárlási eseménye, amely rengeteg lehetőséget kínál a cégek számára a forgalom növelésére és új vásárlók megszerzésére. Két eltérő megközelítést vizsgálunk meg: a klasszikus Black Friday kampányokat, amelyek a közösségi média hirdetésekre építenek, és egy alternatív stratégiát, amely a hírlevélre és a hűséges vásárlókra összpontosít. Klasszikus Black Friday Kampányok […]

2024-11-02
Hogyan Automatizáld a Hírleveleidet Kisvállalkozásként?

A hírlevél automatizálás egy erőteljes eszköz, amelyet a kisvállalkozások kihasználhatnak e-mail marketing erőfeszítéseik fokozására.

2024-10-28
A blog hatalma: Sorsforditó a webhelyed vagy webshopod számára

A mai digitális korban egy webhely vagy webshop blog nélkül olyan, mint egy üzlet tábla nélkül.

2024-07-25
Pinterest - Az alulértékelt platform a Nőknek szóló marketinghez

Te is érzed a hirdetési platformokon tapasztalható inflációt? 2024-ben egyre több tapasztalt hirdető panaszkodik a folyamatosan növekvő hirdetési költségekre és a folyamatosan emelkedő kattintási díjakra. Ilyenkor minden esetben megvizsgáljuk, mely platformokon aktív az ügyfél, és sokszor azt tapasztaljuk, hogy a legismertebb hármas – Facebook, Instagram és Google – mellett legfeljebb a TikTokkal kísérleteznek. Ilyenkor mindig […]

2024-01-17
What type of leader are you?

We explore some of the most common leadership styles and how they can affect marketing

Készen állsz együtt dolgozni?

Klikk Klikk!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram