Építsünk hírlevél listát. Nem szabad lebecsülni a rendszeres kommunikáció hatalmát! Küldjünk ki akciós hírleveleket, melyekben kedvezményeket, ajánlatokat és újdonságokat ajánlunk fel a vásárlóknak. Az email marketing még mindig az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz amit alkalmazhatunk.
Használjuk aktívan a közösségi médiát (Facebook, Instagram, Tiktok stb.), termékek és szolgáltatások bemutatására posztok formájában. De ne feledkezzünk meg a hirdetésekről sem! A posztolás önmagában nem elegendő. Hirdessük az akcióinkat, és növeljük a látogatottságot a webshopunkban. Ehhez használjunk forgalom terelő kampányokat.
Használjunk fizetett keresési hirdetéseket (pl. Google AdWords, Bing Ads), hogy növeljük a webshopunk látogatottságát és a konverziós arányt.
Vegyünk részt affiliate programokban, melyek segítségével partnereink segítségével értékesítjük termékeinket, és így bővítjük az értékesítési csatornáinkat.
Használjunk olyan marketing stratégiákat, amelyek növelik a kosárértékét az ügyfelek rendelésének. Például ajánljunk fel összeállított csomagokat, amelyek több terméket tartalmaznak, vagy ajánljuk fel a hasonló termékeket az adott termék oldalán.
Ezen marketing eszközök használata nem csak a válságos időkben, hanem az év bármely szakaszában elősegíti a forgalom növelését, és lehetővé teszi a webshop számára, hogy hatékonyabban értékesítse a termékeit.