2022-12-02

Webshop marketing

5 bevált e-commerce marketing eszköz, amely segít a versenytársak előtt maradni

1. Email marketing

Építsünk hírlevél listát. Nem szabad lebecsülni a rendszeres kommunikáció hatalmát! Küldjünk ki akciós hírleveleket, melyekben kedvezményeket, ajánlatokat és újdonságokat ajánlunk fel a vásárlóknak. Az email marketing még mindig az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz amit alkalmazhatunk.

költséghatékony email marketing

2. Social media marketing

Használjuk aktívan a közösségi médiát (Facebook, Instagram, Tiktok stb.), termékek és szolgáltatások bemutatására posztok formájában. De ne feledkezzünk meg a hirdetésekről sem! A posztolás önmagában nem elegendő. Hirdessük az akcióinkat, és növeljük a látogatottságot a webshopunkban. Ehhez használjunk forgalom terelő kampányokat.

3. PPC hirdetések

Használjunk fizetett keresési hirdetéseket (pl. Google AdWords, Bing Ads), hogy növeljük a webshopunk látogatottságát és a konverziós arányt.

4. Affiliate marketing

Vegyünk részt affiliate programokban, melyek segítségével partnereink segítségével értékesítjük termékeinket, és így bővítjük az értékesítési csatornáinkat.

how affiliate marketing works
5. Upselling és cross-selling

Használjunk olyan marketing stratégiákat, amelyek növelik a kosárértékét az ügyfelek rendelésének. Például ajánljunk fel összeállított csomagokat, amelyek több terméket tartalmaznak, vagy ajánljuk fel a hasonló termékeket az adott termék oldalán.

Ezen marketing eszközök használata nem csak a válságos időkben, hanem az év bármely szakaszában elősegíti a forgalom növelését, és lehetővé teszi a webshop számára, hogy hatékonyabban értékesítse a termékeit.

Készen állsz együtt dolgozni?

Klik Klik!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram