Miért fontos a kosárérték növelésre fókuszálni?
A kosárérték növelése az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy növeld a webshopod árbevételét. Ha az átlagos vásárlói kosárérték nő, akkor ugyanannyi látogatóval nagyobb bevételre tehetsz szert. A kosárérték növelése javítja az ügyfélélményt, mert az emberek egyszerre több dolgot is vásárolnak, ami kényelmes és időtakarékos. A kosárérték növelése segít a versenytársakkal szemben is előnyt szerezni, hiszen a magasabb kosárértékkel rendelkező webshopok általában jobb eredményeket érnek el.
Kínáljunk összeállított termékcsoportokat, ahol a vásárlók egy adott témakörhöz kapcsolódó termékeket vásárolhatnak együtt, általában kedvezőbb áron.
Használjunk olyan algoritmusokat, amelyek ajánlanak hasonló vagy kiegészítő termékeket a vásárlóknak az általuk választott termékoldalakon.
Ajánljunk fel drágább, jobb minőségű, de hasonló termékeket a vásárlóknak.
Az ajándék kártyák kínálása egyszerű módja annak, hogy a vásárlóidnak lehetőséget adj arra, hogy másoknak is ajándékozhassanak termékeket a webshopodból. Emellett a megfelelően beállított ajándék kártya értékkel az átlagos vásárlói kosárértéket is növelheted, mert a kártya tulajdonosok több terméket fognak vásárolni. A vállalkozásra szabott ajándék kártyák növelhetik a vásárlói lojalitást is, mert az ajándék kártya tulajdonosa többet fog vásárolni a webshopodban. Illetve a vállalkozásra szabott ajándék kártyák remek marketing eszközök lehetnek, mert a webshopod logójával és nevével ellátva emlékeztetik a vásárlókat arra, hogy hol találhatják meg a kedvenc termékeiket.
Az alábbi oldalon online megszerkesztheted és azonnal meg is rendelheted vállalkozásodra szabott ajándék kártyádat.
Határozzunk meg egy minimális vásárlási összeget, amelyet a vásárlóknak el kell érniük ahhoz, hogy ingyenes szállítást kapjanak, ezáltal ösztönözve a nagyobb összegű vásárlást.
Ezek az egyszerű, de hatékony módszerek segíthetnek abban, hogy növeld az átlagos kosár értéket a webshopodban, és növeld az átlagos bevételt is a vásárlónként.